قوانین و مقررات
قوانین و مقررات گالری محمدنژاد
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده مناسب از خدمات فروشگاه اینترنتی به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت فروشگاه هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری فروشگاه و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات فروشگاه است. لازم به ذکر است ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه از سوی کاربر است. ضمنا توجه داشته باشید که شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقها و قوانین قبلی تلقی میشود.
قوانین و مقررات عمومی
رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده رویه و اصول گالری محمدنژاد است. در صورت تغییر در قوانین مندرج و رویههای گالری محمدنژاد مراتب متعاقبا در همین صفحه منتشر و بروز رسانی میشود.
گالری محمدنژاد مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام کند و در صورت لزوم فروش خود را متوقف کند. همچنین کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال خواهد شد.
۱– تعاریف
مطابق قانون تجارت الکترونیک وبه منظور شفاف سازی اطلاعات و برداشت مشترک از واژههای به کار رفته در توافقات ذیل الذکر، تعاریف کلمات مندرج در متن قوانین به شرح زیر تعریف می شوند.
۱-۱–فروشگاه: فروشگاه اینترنتی گالری محمدنژاد به عنوان فروشنده
۲-۱–سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی گالری محمدنژاد به آدرس www.gemm.ir
۳-۱–محتوای سایت: کلیه اطلاعات منجمله قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ
۴-۱–کاربر میهمان: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت فروشگاه شده باشد، کاربر میهمان تلقی می شود.
۵-۱–عضو: هر شخص حقیقی که بنا بر مشخصات هویتی قابل استناد به عضویت سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.
۶-۱–مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.
۷-۱–سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و با تکمیل فرآیند سفارش گذاری در سایت ، قصد خرید آنها را اعلام می نماید.
۲– شرایط انعقاد بیع برای خرید از سایت
مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده ۱۸۳ قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد.
ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.
2-1- خرید الکترونیکی
خرید الکترونیکی مانند هر داد و ستدی نشان دهنده عقد یک قرارداد بین فروشنده و خریدار است؛ با این تفاوت که این نوع قرارداد بین فروشگاه و کاربر در محیط الکترونیکی منعقد میگردد.
در خرید از فروشگاه الکترونیکی کاربر پس از جستجو و انتخاب کالای مورد نظر و بررسی آن نسبت به ثبت سفارش الکترونیکی آن اقدام نموده که پس از انتخاب نحوه پرداخت وجه و ارسال، کالا به دست کاربر میرسد.
۳– راه های ارتباط الکترونیکی سایت
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات فروشگاه استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که فروشگاه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای سایت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد فروشگاه برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید که در صورت عدم تمایل ایشان با ارسال کد off این سرویس لغو می گردد.
توجه فرمایید تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت و ارتباط تلفنی توسط شماره های ثبت شده در بخش تماس با، ما با شما تماس نمیگیریم. وب سایت فروشگاه هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از آدرس فوق الذکر ندارد، کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
۴– مراحل ثبت سفارش و خرید
۱-۴– کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما توصیه فروشگاه انجام ثبت نام است که مزیت آن این است که علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشید، می توانید از آخرین اخبار و تخفیفات پلکانی و پیشنهادهای خرید خوب مطلع شوید.
با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد سایت، به سایت اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.
۲-۴– مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند .همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر ارائه نماید. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد.
۳-۴– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اعلام موجودی میشوند. لازم به ذکر است ثبت سفارش در فروشگاه در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر می باشد.
۴-۴–کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت فروشگاه به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور سیستمی از طریق ایمیل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. خرید شما از فروشگاه برای ما افتخار است و تیم فروشگاه سعی خود را در تحویل کالا خریداری شده مشتریان انجام خواهد داد اما چنانچه موجودی کالا در فروشگاه حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری به پایان برسد. حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
۵-۴– در صورت بروز مشکل مانند اتمام موجودی کالا ، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی ) واریز خواهد شد.
۶-۴– یا انصراف مشتری از خرید ،زمانی که محصول بسته بندی و ارسال شده باشد مبلغ پرداخت شده با کسر 2 درصد مالیات از مبلغ واریزی به عنوان هزینه های اداری و مالی طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی ) واریز خواهد شد.
۷-۴– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه محفوظ است. بدیهی است فروشگاه در اسرع وقت وجه دریافتی را به پرداخت کننده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری(اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز و عودت مینماید و مشتری با خرید از سایت فروشگاه از این امر و کلیه قوانین آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
۸-۴– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقیقی دیگری وجود ندارد.
۹-۴– از آنجا که فروشگاه یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، فروشگاه مجاز است پیش از ارسال سفارش مشتریان ابتدا بررسی نموده و در صورت تایید، امکان فروش کالا اعلام می شود. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
۱۰-۴– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد رهگیری نهایی تکمیل سفارش خود را از طریق ایمیل دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است یا پروسه سفارش تکمیل نشده و تکمیل وجه نشده ، ندارد.
۵– روشهای پرداخت
۱-۵– مشتریان ساکن منطقه آزاد ماکو می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین، کارت به کارت یا پرداخت در محل (بصورت کارت بانکی) پرداخت نمایند.
۲-۵–مشتریان ساکن سایر شهرها لازم است کل وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایند تا کالا به نام ایشان پست/تیپاکس شده و ارسال شود. بدیهی است کد رهگیری پست/تیپاکس برای پیگیری های بعدی در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.
۶– روشهای ارسال سفارش
۳-۶– در سایر استان ها، سفارش ها از دو طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و تیپاکس ارسال می گردند که می تواند به انتخاب مشتری تعیین شود.
۴-۶– مشتریان می توانند در مرحله ثبت سفارش و استعلام، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.
۵-۶– در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا تیپاکس انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا تیپاکس و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد باتوجه به اینکه مطابق مواد ۳۸۶ و ۳۸۷ قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل میبایست طی تماس فوری با فروشگاه اشکال اعلام شود و با هماهنگی فروشگاه صورتجلسه خسارت با شرکت متصدی حمل بار انجام شود .بدیهی است بعد از انجام امور مربوطه ، کالای مربوطه مسترد شده و در صورت موجود بودن کالای سفارش شده ، محصول سفارشی مجدد ارسال میشود. فروشگاه همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد
۷– هزینه ارسال
۱-۷ هنگام ثبت سفارش و پیش از پرداخت مبلغ سفارش، با توجه به شهر و میزان خرید امکان انتخاب روش های ارسال مختلف برای شما فعال خواهد شد، که هزینه ارسال یا به صورت رایگان، پیش پرداخت یا پرداخت در محل مشخص میشود.
۸– تحویل سفارش
۱-۸– مدت زمان ارسال کالاها غیر از روزهای تعطیل کمتر از ۷۲ ساعت می باشد.
۲-۸–سفارش های ارسالی منطقه آزاد ماکو به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ساعت کاری، ترافیک یا حوداث غیر مترقبه، در یک بازه زمانی 4 تا 6 ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیر اینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.
۳-۸–سفارش های ارسال شده توسط پست و تیپاکس: سفارش هایی که قرار است از طریق پست یا تیپاکس ارسال گردند، در طی 48 تا 72 ساعت بعدی تحویل پست یا تیپاکس خواهند شد. شرکت پست و تیپاکس نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً 3 تا 7 روز کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.
۴-۸– مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
۵-۸– مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود).توجه گردد هنگامی که کالا تحویل گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
۶-۸– چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نماید.
۷-۸– برای امنیت سفارش شما، با مامور تحویل کالا در مورد محتوای سفارش و کالای داخل بسته حرف نزنید.
۸-۸-در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد. در ضمن در این موارد مطابق ماده ۶ این قوانین عمل خواهد شد.
۹-۸- طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
۱۰-۸– طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید؛ پس از تحویل ظاهری، مشتریان محترم تا 24 ساعت فرصت خواهد داشت تا کالا را از نظر فنی بررسی نماید.
۱۱-۸– همچنین در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده و قوانین تجارت الکترونیک ، کلیه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند. بعد از تحویل مشتری طبق ماده ۸-۸ این قوانین ، تا 24 ساعت امکان بازگشت کالا را با توجه به شرایط ذیل خواهد داشت:
۱-۱۱-۸– کالای خریداری شده از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد و این امر به تایید کارشناسان فروشگاه برسد.
۲-۱۱-۸– کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.
۳-۱۱-۸– در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف 72 ساعت کاری پس از تایید کارشناسان فروشگاه، به حساب مشتری واریز خواهد شد.
۴-۱۱-۸– در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا (هزینه رفت و برگشت) بر عهده مشتری می باشد.
۵-۱۱-۸– امکان عودت کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تکمیل سفارش می باشد.
۱۲-۸– همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
۱۳-۸– لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان فروشگاه کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول ماده ۸-۱۴ میشود. اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل این ماده نمیشود.
۱۴-۸– در صورت وجود هر گونه مشکل فنی و تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مربوطه ، مطابق قانون تجارت الکترونیک ، کالا مشمول قانون 24 ساعت تضمین تعویض کالای معیوب می گردد.
۱۵-۸– آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و مطابق شرایط مربوطه درج شده در این قوانین تصمیم گرفته خواهد شد.
۱۶-۸– برای استفاده از خدمات ماده ۸-۱۴( تضمین تعویض 24 ساعته)، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. هم چنین در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه به اتمام برسد و فروشگاه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
۱۷-۸– به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات می نمایند و هزینه آن را تقبل نمایند.
۹– امکان بحث و تبادل نظر در سایت
۱-۹– در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیر اینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان می باشد.
۲-۹– فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می باشد.
۳-۹– در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
۴-۹– توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از باز نشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
۱۰- محتوای سایت و مشخصات محصولات
۱-۱۰– فروشگاه نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه و تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات انجام می نماید. لازم به ذکر است فروشگاه تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه مطابق ماده ۸-۱۱ است.
۲-۱۰– وب سایت فروشگاه هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت فروشگاه تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
۱۱– مسئولیتهای سایت و کاربران
۱-۱۱– هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
۲-۱۱– کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.
۳-۱۱– فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
۱۲– حق مالکیت مادی و معنوی
۱-۱۲– کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
۱۳– اختیارات فروشگاه
۱-۱۳– فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.
فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.
۱۴– شرایط خاص
۱-۱۴– با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، دارای اولویت و ملاک عمل خواهد بود.
۱۵–موارد فورس ماژور
۱-۱۵– تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال قوانین ذکر شده ندارد.
۲-۱۵– فروشگاه خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
۱۶– دریافت اطلاعات شخصی شما
۱-۱۶-” سایت فروشگاه” اقدام به دریافت اطلاعاتی می کند که هنگام ارسال سفارش خرید کالاها، بر مبنای آن بتوان سفارش را در اسرع وقت تحویل دهد. همچنین “سایت فروشگاه” مبادرت به جمع آوری اطلاعات آماری می نماید که مربوط به سخت افزار و نرم افزار رایانه شما می باشد و به طور خودکار توسط “سایت فروشگاه” ثبت می شود. این اطلاعات می تواند شامل آدرس IP، نوع مرورگر، نام حوزه اینترنتی و زمان دسترسی به سایت باشد. این اطلاعات توسط “سایت فروشگاه” برای انجام عملیات بهتر، حفظ کیفیت سرویس ها و تامین اطلاعات آماری مورد استفاده قرار می گیرد.
۱۷– موارد استفاده از اطلاعات شخصی شما
۱-۱۷-” سایت فروشگاه” از اطلاعات شخصی شما برای عملکرد وب سایت و تامین سرویس هایی که شما درخواست کرده اید استفاده می کند. “سایت فروشگاه” همچنین ممکن است از طریق نظرسنجی ها با شما ارتباط برقرار کند تا بتواند نظر شما را در مورد سرویس های جاری یا امکان ارائه سرویس های جدید جویا شود.
۲-1۷-” سایت فروشگاه” فهرست مشتریان یا اعضای خود را به اشخاص ثالث نمی فروشد و امکان دارد گاه به گاه، از طرف شرکای تجاری خود برای اطلاع رسانی در مورد پیشنهاداتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد با شما تماس بگیرد. در این حالت، اطلاعات منحصر به فرد شما نظیر نام، تلفن، آدرس، Email و … به اشخاص و طرفین خارجی واگذار نمی شود.
۳-۱۷-” سایت فروشگاه” صفحاتی را که بازدیدکنندگان سایت مشاهده می کنند ردیابی می کند تا به این ترتیب، تعیین کند چه سرویس هایی از بیشترین محبوبیت برخوردار هستند. این اطلاعات در محتویات تبلیغاتی درون سایت یا عملکرد بهتر سرویس ها مورد استفاده قرار می گیرد.
قوانین فروشگاه مشتمل بر ۱۷ ماده می باشد و مشتری با علم و آگاهی از تمام قوانین نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام می نماید و لذا هر گونه ادعایی در خصوص عدم اطلاع از قوانین، فاقد وجاهت قانونی بوده و فروشگاه مسئولیتی در برابر آنها ندارد.
محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “صاحب امتیاز سایت” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، بروز رسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای و یا قبل از اقدام به خرید به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.
قوانین و مقررات معاملات طلای آب شده
قوانین عمومی
- استفاده از خدمات سایت گالری محمدنژاد از جمله ثبت نام و خرید و فروش به این معنی است که کاربر، قوانین سایت گالری محمدنژاد را خوانده و پذیرفته است.
- کاربران گالری محمدنژاد میپذیرند که کلیهی فعالیتهای آنها در وب سایت گالری محمدنژاد در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هیچ گونه فعالیتی خارج از این چارچوب انجام نخواهند داد.
- ممکن است سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به روز کنیم. ما با ارسال سیاست حفظ حریم خصوصی جدید در این صفحه شما را از هرگونه تغییر مطلع خواهیم کرد. همچنین قبل از اعمال تغییر، از طریق ایمیل /یا اطلاعیه برجسته در سرویس خود به شما اطلاع خواهیم داد.
- تمامی علائم تجاری، طرح های گرافیکی ، رابط کاربری، رابط بصری، عکس، ، لوگو، کدهای نرم افزار و ساختار و نحوه بیان و تنظیم مطالب و محتوای موجود در گالری محمدنژاد و شبکه های متعلق به گالری محمدنژاد و به طور کلی سایر حقوق و امتیازات مربوطه منحصرا در مالکیت گالری محمدنژاد می باشد و هیچ شخصی حق استفاده از آن را بدون رضایت گالری محمدنژاد ندارد.
- اگر هر یک از مفاد این موافقتنامه بر اساس هر قانون لازم الاجرا، نامعتبر یا غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، این امر بر اعتبار هیچ ماده دیگری تأثیری نخواهد داشت و بقیه مقررات اجرا می شود.
- مواردی که در این موافقتنامه نمیباشد، تابع قوانین و مقررات جمھوری اسلامی ایران و یا تابع قواعد اعلامی از سوی گالری محمدنژاد خواھد بود.
- .کاربران گالری محمدنژاد اذعان میدارند که از ریسک های اقتصادی مربوط به سرمایه گذاری در حوزه طلا مطلع بوده و با علم بر این موضوع اقدام به تبادل و سرمایه گذاری می کنند.
- کاربر میپذیرد که به جز در موارد مورد تعهد ، حق هیچ گونه داعیه، طلب و شکایت از سایت ، مدیران، کارمندان و افراد مرتبط با این سایت را نخواهد داشت.
احراز هویت
- در سکوی گالری محمدنژاد برای واریز وجه حتما از حسابهای به نام خود شخص صاحب حساب میبایست استفاده گردد و در غیر این صورت طبق قوانین و مقرارت مبارزه با پولشویی رفتار میگردد (کاربران زیر سن قانونی میتوانند از حساب های بانکی والدین استفاده نمایند ).
- احراز هویت برای استفاده از خدمات گالری محمدنژاد ضروری بوده و کاربران موظفند اطلاعات صحیح خود را بارگذاری نمایند. بدیهی است در صورت وجود هرگونه تخلف در احراز هویت، مسئولیت به عهدهی فرد متخلف بوده و گالری محمدنژاد حق توقف ارائه خدمات به کاربر مذبور و ارجاع موارد تخلف به مراجع ذی صلاح را خواهد داشت. گالری محمدنژاد خود را ملزم به حفظ اطلاعات شخصی کاربران در چارچوب قوانین قضایی کشور میداند.
- به منظور انجام مراحل احرازهویت کاربر، اطلاعاتی از قبیل شماره ملی، شماره موبایل، تصویر مدرک شناسایی معتبر و تصویر سلفی (طبق فرمت درخواستی گالری محمدنژاد ) مورد نیاز است، در صورت وجود ھرگونه تخلف در احراز ھویت، اعم از تغییر نرمافزاری و استفاده از مدارک دیگران، بدیھی است که مسئولیت حساب کاربری بر عھدهی شخص صاحب حساب است و گالری محمدنژاد حق توقف ارائهی خدمات به کاربر مذکور و ارجاع کاربر به مراجع ذیصلاح را دارد، ھمچنین گالری محمدنژاد موظف به نگھداری اطلاعات شخصی کاربران است و متعھد میشود که از ھیچ یک از مدارک سوءاستفادهای نخواھد شد، اگر از فعالیتھای غیر قانونی کاربر خسارتی به گالری محمدنژاد وارد شود گالری محمدنژاد میتواند ضرر وارد شده را از کاربر مطالبه نماید.
- کاربران گالری محمدنژاد تعهد می دهند که از خدمات سایت تنها برای خود استفاده نموده و مسئولیت استفاده از خدمات برای فرد غیر که فرآیند احراز هویت را طی نکرده باشد به عهده کاربر خواهد بود. شماره حساب اعلام شده به سایت می بایست متعلق به کاربر بوده و کاربران مجاز به دادن شماره حساب متعلق به اشخاص دیگر نیستند.
- کاربران میپذیرند در صورت تشخیص کارشناسان پشتیبانی ، جهت حفظ امنیت دارایی حساب کاربریشان با اطلاع قبلی نسبت به برقراری تماس تصویری با تیم پشتیبان همکاری نمایند.
- در صورتی که برای ثبت نام در سایت گالری محمدنژاد ، یک شخص از شماره موبایل شخص دیگری استفاده کند مسئولیت تمام اتفاقات پیش رو متوجه شخص مالک سیم کارت می باشد.
معاملات، تسویه حساب و واریز
- تمامی ھزینهھای خدمات و كارمزد تراكنشھا در گالری محمدنژاد ، مطابق با توضیحات ارائه شده در صفحهی کارمزدها و هزینه ها میباشد.
- در حال حاضر، ساعات کاری گالری محمدنژاد در بخش خرید و فروش طلا، همزمان با ساعات کاری بازار طلای تبریز می باشد. شنبه تا پنج شنبه 12الی 18 بدون سقف معاملاتی، بقیه ساعات و روزها تعطیل می باشد.
- تمامی خرید و فروش در گالری محمدنژاد به صورت نقدی انجام می شود و هیچ گونه معاملات فردایی و کاغذی در این سامانه انجام نمی گردد.
- انجام هرگونه عملیات خرید باید با کارت بانکی صاحب حساب کاربری انجام گیرد. در هنگام درخواست تسویه نیز مبلغ مورد نظر تنها به کارت بانکی به نام شخص مالک حساب کاربری واریز می شود.
- درخواست برداشت ریال از حساب کاربری در سریعترین زمان ممکن پس از ثبت، بررسی خواهد شد. زمان واریز پول به حساب کاربران بر اساس محدودیتهای انتقال وجه بین بانکی، متفاوت خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر، به قوانین انتقال وجه بین بانکی ( پایا ، ساتنا) مراجعه فرمایید.
- در روزهای تعطیل رسمی به دلیل تعطیلی بانک ها، تسویه حساب ریالی انجام نمی شود.
- هرگونه تغییر در قوانین، شروط ارائه خدمات، کارمزدها و مقررات مشابه، از طریق سایت گالری محمدنژاد به کاربران اطلاعرسانی خواهد شد.
تحویل فیزیکی طلا
- امکان تحویل فیزیکی طلای خریداری شده برای سفارشات بالای ده گرم، بصورت تکه طلای آب شده با کد شناسایی و عیار، و برای سفارشات زیر ده گرم فقط بصورت پلاک و شمش پارسیان امکان پذیر است.
- کلیه معاملات و پلاک های تولید شده بر مبنای عیار۱۸عیار- خلوص۷۵۰ می باشد.
- تحویل پلاک های طلا کاربران شامل هزینه می باشد و برای تحویل می بایست این هزینه ها پرداخت گردد. این هزینه ها شامل تولید و اجرت و مالیات و هزینه ارسال میشود.
- توجه فرمایید که از آنجا که فرآیند ذوب طلا و ساختن یک قالب در وزن مشخص معمولا دارای خطا میباشد، تکه طلای تحویلی ممکن است چند صد سوت کمتر یا بیشتر باشد که این اختلاف بصورت نقدی از خریدار دریافت یا با خریدار تسویه می شود.
- محصولات تحویلی همگی دارای کد استاندارد مورد تائید اتحادیه و اداره استاندارد ایران می باشد و مسئولیت صحت و سلامت وزن و عیار آنها بر عهده گالری محمدنژاد می باشد و پلاک های تحویلی به کاربران همراه با فاکتور رسمی و معتبر ارسال خواهد شد.
- با توجه به عدم همکاری اداره پست/ تیپاکس، مقادیر بالای 25 گرم فقط بصورت حضوری تحویل داده می شود. در صورتیکه موجودی بالاتر از این میزان است، جهت تحویل طلای خریداری شده خود،با هماهنگی قبلی از طریق پشتیبانی وب سایت و با همراه داشتن کارت ملی به آدرس گالری محمدنژاد مراجعه نمایید.
- تحویل طلا ،فقط به کاربر احراز هویت شده به صورت حضوری و با کارت ملی امکان پذیر است.
- از لحظه خرید کاربران، تا زمان تحویل طلای خریداری شده به آنها مسئولیت حفظ و نگهداری اصل طلا بر عهده گالری محمدنژاد می باشد.
- در صورت باز شدن پلمپ پلاکهای تحویلی طلا، هیچگونه مسولیتی بر عهده گالری محمدنژاد نیست.
- هرگونه مغایرت در اطلاعات فاکتور ارائه شده برعهده سامانه گالری محمدنژاد می باشد.
- سایر شرایط و قوانین مربوط به تحویل، مطابق با قوانین شرایط خرید و ارسال و تحویل کالا ذکر شده در بندهای موافقت نامه مربوط به فروشگاه گالری محمدنژاد می باشد.
امنیت اطلاعات
- هرگونه سهل انگاری کاربران در حفظ اطلاعات شخصی و امنیتی ازجمله: رمز عبور کاربر ،سرقت گوشی کاربر ، سرقت کارت ملی و مدارک شناسایی کاربر ،سپردن مدارک شخصی و موبایل به فرد ثالث و ... به عهدهی شخص کاربر بوده و گالری محمدنژاد هیچ مسئولیتی در هیچ موردی به عهده نخواهد داشت.اکیداً توصیه می شود از رمز عبور پیچیده و امن استفاده شود.
- در صورت فراموشی رمز عبور، فرآیند بازیابی رمز از طریق شماره موبایل می باشد اما اگر موجودی ریالی و طلایی شخص از عدد 10گرم بالاتر باشد، برای بازیابی رمز عبور فرایند احراز هویت نیز انجام می شود.
- با توجه به اینکه بازیابی رمز عبور از طریق سیم کارت انجام می شود، در صورت انتقال یا فروش سیمکارت، شخص مالک حساب باید پیش از انتقال یا فروش سیم کارت تکلیف حساب کاربری خود را مشخص کند.
اختیارات
- در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام در هر یک از معاملات(مانند دستکاری قیمت ، اختلال در وب سرویس ها ، انجام معامله خارج از دامنه نوسان، ...)، گالری محمدنژاد حق دارد مستقلاً آن معامله را ابطال و داراییهای هر یک از طرفین را به حساب خودشان عودت دهد. بدیهی است که در صورتی که اشکال از سمت گالری محمدنژاد باشد، موظف خواهد بود که جبران خسارت نماید و در غیراین صورت کاربر حق هرگونه اعتراض و ادعایی را در خصوص نحوه عملکرد از هر جهت از خود ساقط مینماید.
- گالری محمدنژاد این اختیار را دارد تا در صورت تشخیص ھرگونه عمل خلاف و ناقض شرایط و قوانین ذکر شده، بلافاصله نسبت به مسدود کردن حساب کاربری شخص اقدام کند و در صورت مشاهدهی هرگونه سوءاستفاده از خدمات گالری محمدنژاد درفعالیتھای خلاف قانون، تمامی مسئولیت آن به عھدهی کاربر بوده و ھمچنین گالری محمدنژاد حق منع خدمات و بستن حساب بدون نیاز به دستور قضایی را خواھد داشت.
- اگر گالری محمدنژاد تحت هر عنوان اشتباهاً وجوه یا دارایی ای را به حساب کاربر محاسبه یا واریز نماید، هر زمان مجاز و مختار است در رفع اشتباه و برداشت از حسابهای وی اقدام نماید و تشخیص گالری محمدنژاد نسبت به وقوع اشتباه یا پرداخت بدون حق و لزوم برداشت از حساب معتبر خواهد بود و کاربر حق اعتراض و ادعا را در خصوص نحوهی عملکرد گالری محمدنژاد ، از هر جهت از خود ساقط مینماید.
- اگر کاربر تحت هر عنوان اشتباهاً یا من غیر حق، وجوهی را به حساب کاربر منظور یا در محاسبات خود هر نوع اشتباهی نماید، گالری محمدنژاد هر زمان مجاز و مختار است راساً و مستقلاً و بدون انجام هیچ گونه تشریفات اداری و قضائی و دریافت اجازه کتبی از متعهد (صاحب حساب) در رفع اشتباه و برداشت از حسابهای وی اقدام نماید و تشخیص نسبت به وقوع اشتباه یا پرداخت بدون حق و لزوم برداشت از حساب معتبر خواهد بود و کاربر حق هرگونه اعتراض و ادعایی را در خصوص نحوه عملکرد گالری محمدنژاد از هر جهت از خود ساقط می نماید.
- گالری محمدنژاد مجاز است بدون اطلاع قبلی و به صلاح دید شخصی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، معاملات (از جمله سفارش های باز ) را متوقف کند بدیهی است که کلیه سفارشهای تکمیل شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و تحویل داده خواهد شد.درصورت بروز هر گونه اختلال در اینترنت و خدمات زیرساخت به دلایل حاکمیتی هیچ گونه مسئولیتی متوجه گالری محمدنژاد نمیباشد
- در صورت بروز ھرگونه مشکل یا ابھام در ھر یک از معاملات یا سفارشات، گالری محمدنژاد حق دارد مستقلاً آن سفارش را لغو و دارایی ھای شخص را به حساب خودشان عودت دھد، بدیھی است که در صورتی که اشکال از سمت گالری محمدنژاد باشد موظف به جبران خسارت وارده خواھد بود و در غیر این صورت کاربر حق ھرگونه اعتراض و ادعایی را در خصوص نحوه ی عملکرد گالری محمدنژاد ، از ھر جھت، از خود ساقط مینماید.
تعهدات
- گالری محمدنژاد متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما محافظت کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما، خدمات سایت را توسعه دهد.درصورت بروز نوسان شدید در قیمت طلا و هرگونه رویداد برهم زننده نظم حاکم بر بازار طلا، گالری محمدنژاد میتواند برای خرید و فروش طلا توسط کاربر سقف تعیین کند تا دو طرف متضرر نشوند.
- گالری محمدنژاد این اطمینان را میدهد که داراییهای کاربران را نزد خود به امانت و به بهترین شکل و با بالاترین استانداردهای امنیتی ممکن، حفظ نماید. در صورت بروز هرگونه مشکل امنیتی، گالری محمدنژاد متعهد به جبران خسارت خواهد بود.به عنوان پلتفرم معاملات برخط فلزات گران بها، هیچ گونه مسئولیتی در قبال تصمیمات اقتصادی فی مابین کاربران و سود و زیان حاصل از آن ندارد
- تلاش ما ارائهی خدمات به صورت بیست و چهار ساعته در طول شبانه روز خواهد بود لیکن در صورت وقوع حادثهای از قبیل تعلیق خدمات به علت اقدام غیر قانونی کاربران یا اشخاص ثالث، یا وقوع خطا در خدمات، مشکل را مرتفع نموده و ارائهی خدمات را از سر میگیریم، در این زمان میتوانید درخواست بازیابی را بر اساس سوابق معاملاتی ارائه کنید، اما نمیتوانیم سود و زیان ناشی از این وقفه زمانی را جبران کنیم.
شرایط غیرقابل پیش بینی
- در حوادث غیر مترقبه( قوه قاهره) مانند جنگ، زلزله، سیل و… و نوسانات شدید قیمتی یا دستورات مقامات دولتی که امکان معامله را سلب می کند، خرید و فروش در سامانه به صورت خودکار تا اطلاع ثانوی محدود می گردد.
- در صورت وقوع خسارت به سایت، در اثر فعالیتهای غیر قانونی کاربر، سایت میتواند طبق قانون نسبت به مطالبهی آن اقدام کند لذا باید با رعایت قوانین و مقررات از خدمات ما استفاده کنید.
- گالری محمدنژاد ھیچ گونه مسئولیتی در ارتباط با تاخیر یا تراکنش ناموفق ایجاد شده در انجام سفارش، به علت نقص یا مشکل یا تعمیرات در سیستم و شبکه ی فناوری اطلاعات یا شبکهی بانکی را پذیرا نخواھد بود.
فوت
- در صورت فوت یا حجر کاربر، گالری محمدنژاد پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد . کاربر با علم و اطلاع از مقررات این بند نسبت به افتتاح حساب کاربری در گالری محمدنژاد اقدام نموده و کاربر، اشخاص ثالث، ورثه یا قائم مقام قانونی ایشان حق اعتراض و یا ادعایی در آینده در این خصوص را نخواهند داشت.
- در صورت فوت یا مفقودی شخصی که در حساب خود دارای طلا و یا موجودی ریالی باشد، بنا بر قوانین و مقررات کشور برای موجودی وی تصمیم گیری می شود.
سوالات بیشتر
شما در صورت تمایل در هر زمانی می توانید سوالات خود را در مورد سیاست حفظ حریم شخصی خود از ما بپرسید و ما حتما به شما پاسخ خواهیم داد. لطفاً سوالات خود را به یکی از روش های ذکر شده در بخش تماس با ما ارسال کنید.
“سایت فروشگاه” از شنیدن هر گونه نظرات شما نسبت به سیاست حفظ حریم شخصی استقبال می کند. اگر فکر می کنید “سایت فروشگاه” به این سیاست پایبند نبوده است لطفاً از طریق ارسال ایمیل با ما تماس بگیرید. ما نهایت تلاش خود در رفع ابهامات و نواقص یا حل مشکلات را در حد توانمان به کار خواهیم گرفت.
سایت فروشگاه خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد مشاهده شده را حتما از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده در صفحه ارتباط با ما، با ما در میان بگذارید.